HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Majonézes saláta szurimiból

2010.11.08. 19:25 BeckZsu

A szurimi – vagy ha jobban tetszik, surimi – haltörmelékből préselt, rákízű rudacskák. A külső széle, illetve borítása piros, a belseje fehér. Már egy jó ideje ki akartam próbálni, a halféléket szeretjük, és bár ez elég mesterséges dolog, azért éppen eléggé elterjedt már, hogy az én fantáziámat is birizgálja. Úgy döntöttem, hogy egy könnyű salátában próbálom ki először.

Konzerv kukoricát, lila hagymát, friss uborkát és főtt tojást raktam össze a fölszeletelt szurimi rudacskákkal. Rétegekben raktam le egy tálba, közben meg-megkentem az öntettel, ami majonéz és (több) tejföl keveréke volt, kaporral és bazsalikommal ízesítve. A kemény tojásból egyet a közepére, egyet a tetejére reszeltem, végül még paradicsommal is díszítettem.

Mi akkor éppen egy könnyű ebédként ettük ezt a nagyon kellemes ízű salátát, de biztosan fogok még kísérletezni más összeállítással is, nekünk tetszett a rudacska is. Nincs eltúlozva az ízesítése, ezért nem is tűnik annyira művinek a dolog. És kényelmes.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta orosz hal

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr732434376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása