HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Bő olajban

2009.09.18. 11:23 BeckZsu

Többnyire vigyázunk, egészségesen próbálunk enni, főzni; párolunk, sütőben sütünk. Néha úgy érzem, ki kell rúgni a hámból, például olajban sült ételekkel, hiszen nagyon jók azok, szeretjük.

Most az összeállítás részben az előző napi maradékból volt; egy darab cukkini és megfőzött krumpli. És ha már akkor is olajban sütöttem a krumplit, a serpenyőben hagytam az olajat, és azzal folytattam.

Csirke felső combokat papírtörlővel megszárítgattam, és egyenként – hogy ne hűtse le az olajat – egy-két perc alatt kérget sütöttem rá. (Valahogy lassan sült csirke módra, csak az elősütést most így csináltam.) Ezután jénai tálba tettem, ott szórtam rá fűszert, amihez most sót, borsot, fokhagymaport, kurkumát és fahéjat kevertem össze. Ezután a sütőbe tettem 160 fokra.

Amíg ott sült, az olajban megsütöttem négy jókora hagymát lyoni módra, vagyis szeletelve, liszttel megszórva. Utána cukkinihasábok következtek, végül a krumpli. Persze azért mindenről jól lecsöpögtettem az olajat és papírra szedtem ki, hogy a maradékát is felitassa.

A húst a végén maximális fokozaton megpirítottam, hogy a bőre jó ropogós legyen.

Salátával együtt nem különleges, de igen jó ebédünk volt.

2 komment

Címkék: csirkecomb cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr631390334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.09.18. 12:26:09

Biztos én vagyok a maradi, de én alapból az olajban sült ételeket szeretem:) Húst hússal ööö krumplival:)

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.09.21. 15:54:26

@danaz: Én is szeretem, de nem csak :)
süti beállítások módosítása