HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kolbászos csirkemell-tekercs

2009.07.02. 08:25 BeckZsu

Én ugyan – többekkel ellentétben – szeretem a csirkemellet, ahogy elkészítem, nem is érzem száraznak, legfeljebb az egészben sült csirkénél, de azért nem árt néha feldobni valamivel.

Most éppen sikerült egy egészen jóízű füstölt kolbászt vásárolni, csak kissé túl puha volt. Rakott krumplin is gondolkoztam, de aztán ez az ötlet jobban megtetszett, még a fogyós projektembe is valamivel jobban beilleszthető.

Egy elég nagy csirkemellet kicsontoztam, mind a két felét hosszában a közepén bevágtam, de nem szét. Kiterítve két méretes szelet lett.

Két darab zöldpaprikát kockára vágva megpirítottam. A kolbászból egy kb. 20 centis darabról lehúztam a bőrét, és szétvágtam, illetve inkább szétmorzsoltam. Ezt a masszát összekevertem a sült paprikadarabokkal – hogy egy kicsit lágyabb, érdekesebb íze legyen a kolbásznak. A kiterített, csak a külső oldalán kicsit megsózott húsra rákentem a kolbászkrémet, felgöngyöltem, fogvájóval összetűztem.

Egy nagy fej hagymát felkockáztam, kevés olajon puhára pároltam, beletettem néhány gerezd aprított fokhagymát és a hústekercseket. Először erős lángon átforgattam, aztán már kisebben, fedő alatt megpuhítottam. Amikor elfogyott rajta a lé, amit engedett, kis vízzel pótoltam. A végén kihúztam a fogpiszkálókat, elsütöttem a levét.

Köretként pedig sült padlizsánhasábokat ettünk hozzá, amihez most nagyon szép, fiatal padlizsánok voltak, tehát nem volt semmi szükség előzetes sózásra.

2 komment

Címkék: csirkemell töltött

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr431220908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cukroskata · http://cukroskata.blogspot.com 2009.07.02. 10:34:46

Én is szeretem a csirkemellet, meg a pulykamellet, és a tekercseket is. Ez biztos finom volt. Én is hasonlót csináltam nem olyan régen. cukroskata.blogspot.com/2009/05/fasirt-kolbasszal.html

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.07.02. 15:24:46

Biztos, hogy fasírttal is jó a kolbász, legközelebb kipróbálom, nemsokára lesz is jó alkalom :)
És a gombás-tojásos is tetszik :)
süti beállítások módosítása