HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tepsis krumpli hússal, gombás lecsóval

2007.11.27. 09:32 BeckZsu

Mint már sokszor, most is úgy találtam ki, hogy mit főzzek, hogy el akartam fogyasztani a maradékot, ami az előző főzések után keletkezett. A húsleveshez vettem gombát, de többet, mint kellett volna. Nagyon szép, friss, kisméretű csiperkegomba volt, félkilós csomagban. Ezenkívül a paprikás csirkéhez felbontottam egy üveg lecsót, aminek csak a felét használtam el. Igaz, hogy a hűtőben felbontva is eláll egy darabig, de nem akartam kockáztatni.

Így aztán felvágtam egy kis darab szalonnát, megpirítottam, rá egy hagymát félkarikára vágva, aztán a félbe-negyedbe vágott gombát, összepirítottam. Ezután tettem rá a lecsót és „friss” (fagyasztóból) oregánóval, bazsalikommal, kakukkfűvel megszórva, kicsit megsózva összeforraltam.

Csirkemellet kisebb szeletekre vágtam, kevés grillfűszer-keverékkel és olajjal befűszereztem.

Krumplit karikára vágtam, először úgy gondoltam, hogy nyersen fogom beletenni, de aztán végiggondoltam, hogy talán amit ráteszek, hamarabb megpuhul, és a krumpli nyers marad, ezért sós vízben előfőztem, forrástól számított egy percig.

A tepsit olajjal kikentem, beleterítettem a krumplit, rá a csirkemelldarabokat, a tetején szétterítettem a gombás lecsót. Fedővel tettem a sütőbe 180 fokra. Kb. félóra múlva, amikor a hús és krumpli is megpuhult, levettem a fedőt, és 15 percig még úgy is sütöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke krumpli egytálétel rakott csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr98243353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása