HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Nem kell mindig krumpli

2009.09.04. 09:42 BeckZsu

Ennyire gyakran azért nem csinálok rántott – vagy bundás – húst, csirkét, mint itt látszik, csak kissé lemaradtam az írással, ezért a bejegyzésekben összesűrűsödtek az ilyenek. És persze nem egyféleképpen készül, hiszen a „burkolat” nagyon sok mindent rejthet. A köret pedig nálunk gyakran csak zöldség vagy saláta, nem azért, mintha nem szeretném a krumplit, de úgy gondolom, hogy érdemes néha mást is kipróbálni.

Ebben az ebédben nem volt más újdonság, mint az összeállítása. Mindkét alkotórészét már máskor is készítettem, csak éppen nem együtt. A párom nem nagyon lelkesedett, amikor elmondtam, hogy mit tervezek, vagyis hogy rántott csirke tészta körettel, de utóbb a végeredmény meggyőzte.

Tehát csirkecombokat kicsontoztam, szeleteket formáltam belőle, és csak lisztbe és tojásba panírozva sütöttem meg, a tojásba egy kevés majonézt keverve.

A köret pedig a máskor csak önállóan készült fokhagymás, petrezselymes tészta volt. Ehhez csak egy fej fokhagymát pirítottam kevés olajon, hozzátettem egy jó adag petrezselymet, azt is picit átpirítottam, és belekevertem a sós vízben kifőzött rövid metéltet.

A kísérleti kaját sikeresnek találtam, jól összeillettek az ízek. Nekem sokkal jobban tetszett, mint a menzán annak idején számomra meglepetést okozott milánói sertésbordának nevezett étel, ami – ha valaki nem ismerné – paradicsomos tészta rántott hússal.

Szólj hozzá!

Címkék: tészta csirkecomb rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr581359423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása