HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Túrógombócból – szirnyiki

2009.07.17. 12:13 BeckZsu

Meggondoltam magam, és az összegyúrt, félretett túrógombóc masszából mégsem gombócot csináltam. Nem főztem, hanem sütöttem, egyfajta szirnyiki, túrólepény (vagy fánkszerű) lett belőle.

Hozzátettem egy púpos evőkanál porcukrot és egy sima evőkanál lisztet egy teáskanálnyi sütőporral elkeverve. Ezt újra jól összegyúrtam. Kisebb gombócokat formáltam belőle, amiket ellapítottam, olyan fánkféle formája lett. Kevés olajon, serpenyőben mindkét oldalukon megsütöttem. Tejföllel ettük, és mivel nem volt túl édes, porcukorral is megszórva.

(Ezt este sütöttem, ezért a kissé furcsa színű, villanyfénynél készült kép.)

Igaz, hogy ez frissen a legjobb, de hát mit lehet tenni, maradt belőle néhány darab, mikróban megmelegítve azért teljesen ehető. Ehhez az adaghoz megkóstoltam a frissen elkészült baracklekvárt.

Szólj hozzá!

Címkék: orosz édes túró

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr601251218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása