HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

„Szeplős” rántott csirkecomb

2009.02.12. 09:20 BeckZsu

A hétvégén hagyományos ételek kerültek sorra. Először a rántott csirkecomb, de nem bírtam ki, hogy legalább egy kicsit mégse egészen a szokásos legyen. Mondtam már, hogy ritkán használok prézlit (zsemlemorzsát), egészen egyszerű okból; ég tőle a gyomrom. Ezért többnyire csak lisztbe és tojásba szoktam panírozni. Most megpróbáltam úgy, hogy a megdarált prézlit finom szűrőn átszitáltam, így az eredmény lisztszerű lett, ezt használtam.

Ezenkívül szezámmagosat akartam, hasonló volt már, egyik változat sok szezámmagos, a másik bundás, gondoltam, legyen másféle.

Most úgy csináltam, hogy a finom prézlibe kevertem szezámmagot, nem mértem, de szemre egy-egy arányban. Aztán szokásosan paníroztam: liszt, tojás, kevert prézli.

Nyersen alig lehetett észrevenni a morzsa között a magokat, de miután megsütöttem, nagyon érdekesen pöttyös, illetve ahogy mi megállapítottuk, szeplős lett a csirkecomb, igaz, negatív, tehát sötét alapon világos szeplőkkel.

Nem mellékesen az íze is nagyon jó lett, éppen kellemesen érződött a megsült szezámmag zamata. És már csak párolt zöldség kellett hozzá.

2 komment

Címkék: csirke csirkecomb rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr45938435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baliquez 2009.02.15. 01:36:45

Ha szereted a "bundázást" akkor ajánlom figyelmedbe a natúr kukoricapelyhet, reggelire eszik a népek tejjel meg mittomén, de ha összetöröd nagyon jól lehet vele bundázni. Fűszerezni is lehet a panírokat, cayenne-bors pl. jó. Darált diót, mandulát, vagy akár dejót is használhatunk panírozásra.

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.02.16. 09:01:46

@baliquez: Köszönöm a tanácsokat, kukoricapelyheset már ettem, de én magam még nem csináltam. A diót előszeretettel használom, a mandulát sajnálnám - pedig biztos finom -, azt inkább másképp esszük :)
süti beállítások módosítása