HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kímélős 2: Nagyon zöldséges leves

2007.12.13. 08:45 BeckZsu

Még mindig a csökkentett kalória és egyszerűség jegyében. És próbálok kicsit helyet csinálni a fagyasztóban, karácsony előtt és után szükség lesz rá.

Szóval elővettem a csirkecombok kicsontozásából félretett csontokat, ezeket vízben, egy leveskockával feltettem főni, és a csirkemellekből a csontokról lekapirgált törmelék húst (ez már főtt).

Másik edényben megpirítottam négy kisebb sárgarépát felkockázva, hozzátettem a mai mélyhűtött zöldségkeveréket. Ez valami olyan volt, amilyet még eddig nem láttam. Vásárlásnál kissé megnehezítette az azonosítást, hogy kizárólag cseh és szlovák nyelven volt rajta a tartalma, de volt benne zöld és piros paprika, karalábé, lilahagyma, póréhagyma kockák, valamint kukorica- és tarkababszemek. A sárgarépán kívül én még tettem hozzá kelbimbó, zöldhüvelyű babot, meg persze petrezselymet. Ezt mind összefőztem a csontok főzőlevével, beledobtam a hústörmeléket is. Ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: leves csirke zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr2262414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása