HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkemell nyárson, medvehagymás bundában

2013.05.16. 07:52 BeckZsu

csmnyarsmedv3.jpg
Igaz, múlt pénteki bevásárláskor még volt a piacon medvehagyma, de azért már kifutóban van a szezonja. Mivel én szeretem télen is belekeverni, rászórni pl. levesekre, salátákra, zöldségekre, most is bepakoltam a fagyasztóba egy szép adagot.

csmnyarsmedv1.jpgEz az étel azonban még frissből készült. Semmi különös, egy már többször elkészítettnek a változata. Mint már olyan sokszor hangoztattam, szeretem variálgatni az ételeket, ettől válik alkotóvá és nem unalmas rutinná számomra a főzés.

csmnyarsmedv2.jpgcsmnyarsmedv4.jpgMivel hirtelen elhatározás szülte ezt az ebédötletet, abból raktam össze, ami itthon volt. A kis bambusznyársakra ezúttal a csirkemell-darabkák közé egyszerű pulykasonka és vékony szalonna került felváltva. A sonka annyira vékony szeletekből állt, hogy két-három réteget tűztem egymás mellé.

A bundának szánt palacsintatészta is a szokásos: kb. joghurt (vagy hígabb tejföl) sűrűségűre kevert tojás, kukoricaliszt, kevesebb finomliszt, tej, só, kiskanál sütőpor. Összekeverés után tettem bele egy maréknyi felaprított medvehagymát.

Ebbe a keverékbe forgattam a nyársakat, majd olajban kisütöttem. Nem kell túl lassan sütni, akkor száraz sem lesz, és nem szívja magába az olajat sem. A biztonság kedvéért azért papírtörlőre szedtem ki.

Kockára vágott, főtt, majd a sütőben, kevés olajjal megspriccelve megsütött (nálunk kapirgáltnak nevezett) krumpli volt a körete.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke csirkemell rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr175302604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása