HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkés nyárs bundázva

2008.03.31. 16:42 BeckZsu

Eredetileg ezt az előző héten akartam csinálni, csak időhiány miatt alakult másképp. De már zavart, hogy a jó kis bambusznyársaim már jó ideje kihasználatlanul hevernek. Pár éve jöttem rá, hogy a nyársas húst is lehet bundában sütni, különösen, hogy ezek mindössze 15 cm-es nyársak, tehát remekül beférnek a serpenyőbe is. Hogy éppen mit teszek a nyársra, változó, mindig a meglévő alapanyagoktól és a hangulatomtól függ (de azért a szalonna nem nagyon maradhat el).

Most egy fél csirkemellet kb. 2×2 cm-es, fél cm vastag kockákra vágtam, egy kicsit megsóztam, ugyanilyen területűre, de vékonyabbra a szalonnát. Vettem még hozzá apró gombát, felkarikáztam egy póréhagyma vastagabb, fehér részét. Sorban a nyársra húztam ezeket úgy, hogy a hús és a hagyma mellé mindig szalonna kerüljön. Ez hat kis nyársra volt elég (a második képen persze nyersen összekészítve látható).

Egy tojásból, két kanál sima és két kanál kukoricalisztből (attól kissé ropogós lesz a bunda) kevés sütőporral, sóval, tejjel közepesen sűrű palacsintatésztát kevertem.

Egyenként beleforgattam a tésztába a nyársakat, olajban közepesnél kicsit erősebb lángon megsütöttem. Papírtörlőre kiszedtem, utána fűszeres párolt zöldséggel tálaltam.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemell rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr96405178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása