HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

És a sütikről még egyszer

2010.10.28. 21:35 BeckZsu

Meg kell mutatnom a Cserkétől kapott Erica virágot az erkélyen! Most még javában virágzik a muskátli is, gondolom, az nemsokára elfárad, de ez remélhetőleg majd a télen is kitart. Talán színben nem igazán illenek egymáshoz, de nekem akkor is tetszik. És még nyomokban van egy kevés mézvirág – az már csak magától kel ki, amióta két éve elültettük – és talán egy-két szál lobélia is, csak hogy egy kevés kék szín is legyen a palettán.

És nagyon fontos: Cucka időben megkapta a csomagot, a kicsikéinek nagyon ízlett a tartalma. Ő pedig fényképeken megmutatta őket, nem győztem nézegetni a képeket, hát mit mondjak, tündériek! És engedélyt kaptam, hogy ide is föltegyek képet róluk. A többi kép pedig látható Cucka blogján, érdemes megnézni.

(Bevallom, én el is érzékenyültem, azért is, mert a levél is megható volt, amit kaptam hozzá, de talán azért is, mert visszaemlékeztem azokra az időkre, mikor az én gyerekeim voltak ekkorák.)

Azóta már tudom, hogy a picikék hagytak kóstolót édesanyjuknak is, és neki is ízlett. Ennek is nagyon örülök.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr652406398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása