HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Gyors vacsora vagy akár fogyós ebéd

2010.09.11. 10:55 BeckZsu

Valamikor – csak úgy böngészgetve, cél nélkül olvasgatva recepteket – találtam egy francia oldalon cukkinis hot dogot. Nagyon megtetszett az ötlet, ezért amikor – szokásom szerint – ismét túlvásároltam magam cukkiniből, és ráadásul valami nagyon-nagyon könnyűt akartam, eszembe jutott. Nem a recept, csak az ötlet. Az sem volt túl bonyolult, de én még annál is egyszerűbben oldottam meg.

Legelőször bekapcsoltam a sütőt, a tepsit szilikonlappal (azzal a csúnya kékkel) kibéleltem, vékonyan beolajoztam. Négy kicsi cukkinit hosszában félbevágtam, héjával fölfelé fektettem a tepsibe, olajspricnivel picikét befújtam. A sütőben grilleztem, amíg a cukkinik héja pirulni-barnulni kezdett. Akkor kivettem, megfordítottam őket, kicsit megsóztam és borsoztam. Mellé tettem 4 db virslit, visszatettem a sütőbe, míg ez az oldaluk is megsült. Közben a virsliket is egyszer megfordítottam.

Mustárral díszítve, ízesítve ettük. Kettőnknek elég is volt.

(A képek a fotómasina gyengélkedése miatt telefonnal készültek.)

Szólj hozzá!

Címkék: cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr572288186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása