HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tárcsán sült vegyes

2009.05.11. 16:15 BeckZsu

Ezt a módját is szeretjük a kerti sütésnek, az általunk csak plecsninek becézett alkalmatosság kevésbé mély, mint az igazi boronatárcsa, de azért a közepén mélyebb, mint a szélén, ezt lehet kihasználni a sütésnél. Sorban kerülnek bele az egyes alkotórészek, és a végén együtt az egész ebéd.

Most volt négy szelet tarjám, úgy éreztük, hogy az kevés, ezért vettünk hozzá két jókora szál sütnivaló kolbászt. Így meg persze már sok, de a sült kolbász nem vész kárba, megesszük máskor, akár hidegen, akár melegen.

A tárcsát szalonnadarabokkal bekentem, aztán rátettem a megszurkált kolbászt. Amikor az kicsit már sült, és kiengedte a zsírját, közé tettem a megfűszerezett tarjaszeleteket. Egyszer-kétszer megfordítottam, amikor már puhának találtam, kihúztam a tárcsa szélére a kolbásszal együtt, középre pedig fölcsíkozott hagymát tettem, azt is megsütöttem. Hozzátettem előre megfőzött, kockára vágott krumplit, összesütöttem.

1 komment

Címkék: krumpli sertéshús

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr331115340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása