HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Húsos káposzta

2009.04.15. 18:57 BeckZsu

Az ötlet ismét csak vásárláskor született meg, kivételesen volt kisméretű káposzta, azt vettem. És még itthon volt pár sárgarépa. Ebből kombináltam ezt az ételt. És még azon is igyekeztem, hogy ne legyen túl hízásbarát.

A kb. 80 dkg káposztát vékonyra gyalultam, három közepes méretű répát zsülienre, vagyis vékony csíkokra. (Ha nem kaptam volna egy „csodagyalut”, akkor durvára reszeltem volna.) Két fej hagymát csíkokra vágtam. A 30 dkg hús pedig már felkockázva volt a fagyasztóban, persze előzőleg kiengedett.

Először a hagymát pirítottam meg, hozzátettem a répát, és együtt is jól átpirítottam. Belekevertem egy evőkanál saját készítésű ketchupot, részben a színe, részben a benne lévő fűszerek kedvéért. Akkor beletettem a káposztát, megsóztam, lefedtem. Közben másik edényben egy kis kérget sütöttem a húsdarabokra, aztán a káposztához tettem.

Együtt pároltam, amíg minden megpuhult, időnként kevés vizet adva hozzá, közben kevés köménnyel, borsikával és majoránnával fűszereztem. (Általában káposztához ezeket használom, jól támogatják az emészthetőségét, csökkentik a puffasztó hatást.) A végére nem maradt leve.

Nem biztos, hogy a képen túl megnyerőnek látszik, de igazán finom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: káposzta pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr821067152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása