HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Elismerést kaptam

2009.03.12. 18:01 BeckZsu

Valahogy annyira gyenge formában vagyok mostanában – nem szeretném alkotói válságnak nevezni –, hogy még erre sem reagáltam olyan gyorsan, ahogy szerettem volna. Pedig igazán nagyon örültem, hogy Cukroskata és Jutka is megtisztelt ezzel az oklevéllel.

Tulajdonképpen azon gondolkoztam sokáig, hogy kinek adnám tovább, de még most sem tudtam dönteni. Nem szeretném azonban, hogy emiatt a halogatásom miatt azok, akiktől kaptam, úgy éreznék, hogy nem becsülöm meg.

Elég sok blogot olvasok többé-kevésbé rendszeresen, természetesen nem csak gasztró témában. Kommentet már jóval kevesebbet írok, de azért vannak többen olyanok, akik pontosan tudhatják, hogy „látogatom” őket, azt is, hogy tetszik, amit írnak. Mindannyiuknak küldöm sok szeretettel és tisztelettel ezt a díjat, illetve elismerést. Remélem, még sokáig olvashatom érdekes, szórakoztató, tanulságos írásaikat.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr45998424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása