HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Újabb májpástétom

2009.03.06. 16:30 BeckZsu

Kenyérre kenős, reggelire való készült az almás máj maradékából. Igaz, kicsit elszámoltam magam, azt hittem, több fog kimaradni, de úgy látszik, igen bőségesen töltöttem a palacsintákat. Annyi azért volt, hogy érdemes legyen belőle egy ilyen májkrémet keverni, lemértem, 17 dkg volt.

Ezt aprítógépben összetörtem – így kisebb darabok is maradnak benne –, hozzátettem kb. 5 dkg vajat, azt is még a gépben. Aztán már villával kevergettem tovább egy evőkanál mustárral, egy reszelt kemény tojással. Sózásként újra a darált piros paprikát használtam, és még snidlinget is kevertem hozzá. Nem akartam semmilyen fűszert túlzásba vinni, hogy minél jobban érvényesüljön a máj saját, és az alma kissé pikáns íze.

Újra van egy kis kence néhány reggeli kenyérszeletre, hasonlót már csináltam resztelt májból, másikfélét sütőben, csirkemájból és borjúmájból is. Lehet variálni az ízesítéssel, adalékokkal is, mindegy, bármelyik jobb, mint amit készen vennék.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemáj hidegkaja büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr69984883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása