HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (78) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (85) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (163) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Cukkinis lepénykék

2008.09.04. 10:32 BeckZsu

Tudom, volt már több hasonló, ez egy új változat, túróval, sonkával, és ebben a cukkini előresütve van, ami nagyon befolyásolja az ízét. De még mindig nem találtam jobb nevet; hívhatnám tócsnifélének (volt már ilyen), esetleg lángosnak (de nem élesztős), tehát egyelőre marad a „lepényke”, de nyitott vagyok jobb javaslatokra!

A cukkinit héjastól picike darabokra vágtam, kevés olajon megpirítottam. 10 dkg füstölt tarját szintén apróra vágtam, és csak annyira pirítottam, hogy a nedvesség eltűnjön belőle. Egy tálban összekevertem 4 evőkanál lisztet kb. 15 dkg túróval, egy egész tojással, mokkáskanálnyi sütőporral, kevés sóval és a közben kihűlt cukkinivel és sonkával.

Evőkanállal szaggatva, kevés olajban, bevonatos serpenyőben sütöttem meg. Először erős lángon, hogy a szélét megkapja, különben kifolyik a túró, aztán megfordítva kicsit mérsékeltem a lángot, hogy át is süljön.

Tejfölbe mártogatva, illetve azzal megkenve ettük.

Szólj hozzá!

Címkék: cukkini rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr62647795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása