HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkecomb tűzön sütve

2008.04.29. 09:58 BeckZsu

A hétvégi tárcsás projekt második felvonása. Nem nagy változatosság, tudom. De azért más az íze, ha tűzön sül, és főleg más a hangulata. Nem voltunk sokan, csak hárman, de ilyenkor együtt főzünk (sütünk), és a tűző napsütés – amit én már alig vártam – csak ráadás az ételhez, szinte alsó-felső lángon sül a hús, de én biztosan.

A csirkecombot csak csupa lustaságból nem csontoztam ki, de bevágtuk a csont mentén, hogy biztosabban átsüljön. Aztán ahogy illik, reggel már befűszereztem, bőven fokhagymával, paprikás, borsos, hagymás keverékkel (lidl: grill és saslik), majoránnával, olajjal.

A tárcsát felforrósítottuk a tűzön, utána bőrével lefelé rátettük a combokat. Türelmesen párszor megfordítottuk, amikor éppen a nyitott csontos résszel lefelé tartózkodott, egy fél deci vizet is aláöntöttünk (én nagyon nem szeretem, ha netán véres marad a hús).

Közben két cukkinit nem túl vékony karikára vágtam, és amikor a csirke már átsültnek látszott, azt szélre húztam, és a tárcsa közepén, a kisült zsiradékban megsütöttem. Került bele pár karika kolbász is, csak azért, mert volt kb. 5 centinyi maradék.

Az előző napról maradt krumpli és saláta tette teljessé az ebédet.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke csirkecomb cukkini szabad tűzön

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr5446032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása