HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sonkával, sajttal töltött csirkecomb

2007.11.03. 12:25 BeckZsu

Tudom, már megint csirkecomb. De hát mondtam, hogy szerintem lehet változatosan elkészíteni, fűszerezés stb. segítségével. Most kicsontoztam a combokat, volt közte négy felsőcomb és két egész, de mindegyik elég kicsi volt. Az egészeket kettévágtam, így lett összesen nyolc darab.

A töltelékhez kb. 10 dkg füstölt, főtt tarját kicsi kockára vágtam, kb. ugyanannyi sajtot – mivel a füstölt húsnak nem volt túl erőteljes íze, fele füstölt sajtot tettem bele – megreszeltem. Összekevertem annyi majonézzel, hogy egy sűrű pacsmag legyen belőle.

A csirkecombokat kiterítettem, ahol vastagabb rész volt, úgy vágtam bele, hogy a szelet nagyobb legyen. A bőrös oldalát megsóztam. A másik oldal felére rátettem a tölteléket, félbehajtottam, fogpiszkálóval megtűztem. Mivel elég kis darabok voltak, mindegyikhez három pálcika kellett.

Tűzálló tálat majonézzel kikentem, beletettem a csirkedarabokat, a tetejét is megkentem majonézzel. Először lefedve tettem a sütőbe, 180°-ra, később megfordítottam, majd amikor már nagyjából puha volt, levettem a fedőt, elsütöttem a levét, szép piros-ropogósra sütöttem.

Mellé egyszerű főtt-sült krumpli és savanyúság volt.

1 komment

Címkék: csirke csirkecomb töltött

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr81216957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabojsza · http://www.gabojszakonyhaja.blogspot.com/ 2007.11.03. 16:06:37

Ez kriminálisan jól néz ki:-)
Nagyon meg tudnám kóstolni!
süti beállítások módosítása