HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Almával rakott csirkemell

2007.10.29. 16:54 BeckZsu

Már sok ételnél megfordult a fejemben, hogy odaírom, hogy az egyik kedvencem, sőt a családé is, de visszatartottam magam, hiszen túl sok lenne. Ez valószínűleg csak azt mutatja, hogy szeretek enni, lehetőleg változatosan, ezért sok kedvencem van. Ez is közéjük tartozik, általában szeretjük a hús-gyümölcs kombinációt. Az sem utolsó szempont, hogy nagyon egyszerű elkészíteni.

Csirkemellfilét kisebb szeletekre vágtam, megsóztam, és tűzálló tálba egymás mellé fektettem. Két nagyobb almát meghámoztam, negyedbe, aztán keresztbe nem túl vékony szeletekre vágtam, ráterítettem a csirkére. Kevés fehérborssal, gyömbérrel, kiskanálnyi fahéjjal és szegfűszeggel megszórtam. Leöntöttem annyi tejszínnel, amennyi szűken ellepte, és fedővel a 180°-os sütőbe tettem. Kb. negyedóra után a fedőt levettem, erősítettem a hőfokot. Amikor besűrűsödött a leve, megszórtam kb. 5 dkg reszelt sajttal, ráolvasztottam.

Egyszerű párolt rizzsel a legjobb.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke gyümölcsös rakott csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr36212037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása