HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Csirkehús paprikával sütve

2009.10.16. 18:40 BeckZsu

Ismét egy nagyon-nagyon egyszerű étel, amit múlt vasárnap főztem (sütöttem), amikor a váratlan lekvárfőzés miatt nem volt túl sok időm, de a gyorsaság ellenére egyáltalán nem volt olyan érzésünk, hogy csak „összecsaptam” egy kaját, mert jó volt. (Ehhez is bármilyen hús jó.)

Volt a hűtőben hat darab szép paprika, azokat kockára vágtam, serpenyőben, nem túl sok olajon megsütöttem, amíg már kicsit pirulni/barnulni kezdett. Nagyon szeretjük a sült paprikát, már az illatát is, de az ízét sem kevésbé. Szűrőkanállal kiszedtem, félretettem. Az ott maradt olajba tettem az előzőleg enyhén fűszerezett – só, majoránna, fokhagyma – csirkemell-darabokat, átforgattam, majd fedő alatt megpuhítottam. Aztán erősebb fokozaton elsütöttem az összes levét, visszatettem mellé a sült paprikát, együtt pirítottam még egy kis ideig, amíg a hús is piroskás színt kapott.

A köret serpenyőben sült krumpli volt, ami közben elkészült a másik „lángon”, és nagyon jól illett hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr321454631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása