HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tonhalas, paradicsomos tészta

2009.05.22. 08:10 BeckZsu

Gyorsan elkészülő, hétköznapra (is) alkalmas ebéd. A tészta most maccheroni volt, vagyis rövid csőtészta, de szerintem bármilyen jó hozzá. Kell még tonhalkonzerv, paradicsom (friss vagy konzerv), hagyma, fokhagyma. Most három személyre főztem.

Egy fej hagymát felkockáztam, és a halkonzervről leöntött olajon megpároltam. Beletettem három gerezd felaprított fokhagymát, aztán 30 dkg felvagdalt paradicsomot. Én nem hámoztam meg, ehelyett apróra vágtam, és így nem zavar a héja. Sózás helyett egy teáskanálnyi szardellapasztát tettem bele. Addig főztem, amíg nagyjából egynemű, sűrű szósz lett. Ha már paradicsom, tettem bele (friss helyett fagyasztott) oregánót és bazsalikomot. Végül beletettem a két doboz tonhalat, a nagyobb darabokat a fakanállal szétvágtam, de csak annyira, hogy kicsit darabos maradjon, egy része úgyis szétesik, eloszlik a mártásban. Egyet még forraltam rajta.

Közben megfőztem 25 dkg tésztát.

Össze is lehetne keverni a mártást a tésztával, de könnyebben tudtam adagolni úgy, hogy külön a tészta, a tetejére a szósz.

És a bőség kedvéért – meg mert volt itthon – még reszelt sajtot is kínáltam mellé. (Füstölt és nem füstölt vegyesen.)

1 komment

Címkék: hal tészta mártás

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr331135614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zűrzavar 2009.05.28. 20:32:23

Köszi a remek recepteket-ezt is. Gyakran böngészek a finomságok közt. Szeretnélek megajándékozni :miamano-miamano.blogspot.com/2009/05/nahaaat.html -ez is én vagyok :)
szeretettel üdvözöllek!
süti beállítások módosítása