HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Krumplis sós keksz

2008.11.29. 12:56 BeckZsu

Ha már vendégek, akkor nálunk valami sós csipegetni való is kell, ezért sós keksz is készült. Valami mást akartam kipróbálni, mint amit a leggyakrabban szoktam, kutakodtam kicsit a könyveimben, és ezt választottam – éppen csak kicsit igazítottam rajta.

Megfőztem 30 dkg krumplit (igazából többet, hogy a nettó legyen annyi), összetörtem, kihűtöttem. Hozzátettem 30 dkg lisztet egy púpos teáskanál sütőporral elkeverve és 20 dkg margarint meg két teáskanál sót.

Ezeket jól összegyúrtam, kb. 5 mm vastagra kinyújtottam. Megkentem egy evőkanál majonézzel elkevert három kanál tejjel. Eredetileg köménymaggal kellene megszórni, de én azt nem szeretem, úgy terveztem, hogy szezámmag lesz rajta, ám kiderült, hogy az meg kifogyott (ilyen a rendetlen háziasszony). Nem volt más választásom, gyorsan lereszeltem egy kis sajtot, az került a tetejére.

Lehetne rendesen, pogácsaformára szaggatni, de én itt is a könnyebb utat választottam, felvágtam kb. 3×3 cm-es darabokra.

Sütőpapírral bélelt tepsiben, 200 fokon megsütöttem. Ebből a mennyiségből két sütőtepsinyi adag lett.

Szólj hozzá!

Címkék: krumpli rágcsa

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr14794431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása