HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sajttekercs füstölt hallal – előétel 2.

2009.12.28. 07:10 BeckZsu

Kicsit régi, kicsit retro, ami erről eszembe jut. Valamikor nagy kedvenc volt hidegtálakon a sajttekercs körözöttel. Akkor úgy csináltuk, hogy egy darab sajtot forró víz fölött megpuhítottunk, aztán gyorsan kinyújtottuk vékonyra, megkentünk körözöttel, feltekertük.

Ez a módszer is jó, és hogy mivel kenjük, tekerjük, variálható. Egy kicsit könnyebb módszer, ahogy most csináltam.

Egy tíz dekás csomag füstölt hal volt, amit tölteléknek szántam. Ez nagyon szép vékonyan szeletelt, tehát nincs más teendő vele, mint kibontani a csomagot, szétválasztani a szeleteket.

20 dkg füstölt trappista sajtot (ez csak egészen enyhén füstölt ízű) megreszeltem, elkevertem kb. egy teáskanálnyi fagyasztott kaporral. Egy nagyobb darab fóliába csomagoltam mint egy batyut – ez mikróban is használható fólia, ha ilyen nincs, a sütőzacskó is jó. Fél percre tettem a mikróba, ezalatt szépen megolvadt. De vízfürdő fölött is lehet, vagy akár a kis batyut forró vízbe lógatni, amíg megolvad a sajt.

Kiterítettem a fóliát, a sajtra pedig egy másikat, így nyújtottam ki elég vékonyra, így nagyon könnyű. Igyekeztem, hogy akkora legyen, hogy a halfilékkel be tudjam borítani. A fölső fóliát ekkor levettem, egymás mellé fektettem a halakat a „sajttésztára”, aztán szorosan föltekertem. Becsomagoltam, és néhány órára a hűtőbe tettem.

Ezután szeletekre vágtam, úgy tettem a tálra, majd jóízűen megettük.

Szólj hozzá!

Címkék: hidegkaja büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr491627200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása