HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Almás májjal töltött palacsinta

2009.03.05. 17:33 BeckZsu

Csak azt találtam ki előre, hogy máj lesz, illetve legyek őszinte, az sem az én ötletem volt. hanem a páromé, de hogy milyen formában, azt persze rám bízta. Fagyott volt a csirkemáj, este kivettem, reggelre kiengedett, és csak akkor jutott eszembe, hogy palacsintába töltsem. (Akármilyen májból jó.)

Először a palacsintát sütöttem meg; tojás, liszt, tej, só, vagyis teljesen szokásosan, nem túl vékonyakat. 

Aztán a májat gondoltam végig, a hűtőben pihent pár darab alma is, tehát almás máj lett. (Nem emlékeztem, hogy ilyet írtam-e már, de rákerestem, megtaláltam.) Most is hagymával kezdtem, aztán a felvágott májat tettem rá, utána az almát. Sózásként egy kiskanál pritamint (vitapric) kevertem bele, majd majoránnával, kakukkfűvel és fahéjjal fűszereztem.

Betöltöttem a palacsintákba, azokat egy lapos jénai tálba fektettem szépen sorban. Rálocsoltam egy pohár tejfölben elkevert tojást, kicsit megsózva, sütőben átsütöttem.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemáj

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr43983612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása