HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tepsis krumpli csirkemellel, sonkával

2008.08.11. 07:54 BeckZsu

Nagyon alkalmas étel olyankor, amikor sok a dolgom, nincs idő túl sokat foglalkozni az ebéddel, mégis – természetesen – valami finomat szeretnék. Különböző adalékokkal sokféle változatban készíthető.

3/4 kg krumplit meghámoztam, karikára vágtam. Egy nagyobb csirkemellfiléből négy szeletet vágtam, szintén 4 szeletet füstölt tarjából. Két fej hagymát és egy paradicsomot is felszeleteltem.

A tepsit vékonyan csirkezsírral kikentem, beletettem a krumplit, megsóztam, átforgattam. Ráfektettem a megsózott, enyhén fűszerezett csirkeszeleteket, azokra pedig a tarját. A hagymát egyenletesen rászórtam, végül a paradicsomot.

Befedve tettem a sütőbe, 180 fokon kb. 40 percig sütöttem, illetve amíg a hús és krumpli is megpuhult. Akkor két pohár tejfölt összekevertem egy tojással, ezzel leöntöttem. Kicsit megrázogattam, hogy mindenhova jusson, egészen az aljáig. Fedő nélkül sütöttem tovább, már 200 fokon, amíg megszilárdult. A csirke és a sonka (tarja) szinte egészen eggyé válik, ahogy megsül, felvágásnál sem válik szét, így nagyon jóízű és szaftos hússzeleteket kapunk.

Szólj hozzá!

Címkék: egytálétel rakott csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr1610185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása