HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kolbászos sült csirkecomb

2008.02.03. 18:24 BeckZsu

Egész csirkecombok (fejenként egy) bőrét kézzel föllazítottam, vékonyra szeletelt füstölt kolbászt dugdostam alá, végig, ahol csak hozzá tudtam férni. Utána bekentem grillfűszer-keverékkel és egy kis olajjal.

Két jó nagy fej hagymát félbe, majd szeletekre vágtam, apróra vágtam három gerezd fokhagymát.

Serpenyőbe tettem a combokat, a „szebbik” felükkel alul, erős lángra tettem, amikor már sülni kezdett, rászórtam a fokhagymát, közé a hagymát, kisebbre vettem a tüzet, lefedtem.

Meghámoztam négy közepes krumplit, kicsi kockára vágtam.

A combokat megfordítottam egyszer-kétszer, kevés vizet is öntöttem alá. Amikor félpuhának éreztem, és volt alatta lé, beletettem a krumplit. Egyszerre puhult meg a krumpli és hús, ekkor maximális fokozatra a sütőbe tettem, a combokat bőrrel fölfelé, összepirítottam.

Joghurtos jégsaláta volt mellé, amiben még póréhagyma, jégcsapretek és egy kicsi csípős zöldpaprika is volt, no meg zöldfűszerek

Szólj hozzá!

Címkék: csirke krumpli csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr72323482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása