HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Májpástétom

2007.10.26. 09:21 BeckZsu

Természetesen maradt egy adag a resztelt csirkemájból, abból készült ez az egyszerű májpástétom. Van ugyan benne hagyma, de a „hagymát hagymával” alapján egy kis friss jót tesz neki, tehát egy fej hagymát felaprítottam, kicsit megsóztam. Aprítógépbe bepakoltam a májat, összedaraboltam, hozzátettem egy kanálnyi margarint, tovább kevertem, amíg egészen habos lett. (Persze amíg nem volt ilyen gépem, addig húsdarálón ledaráltam a májat, és kézi habverővel kevertem bele a vajat.) Ekkor kikapartam a gépből, összekevertem a hagymával és egy kiskanál mustárral. Megkóstoltam, még egy kicsit megsóztam.

Kenyérre (vagy a kedvenc magos zsemlémre) kenve kellemes hideg reggeli vagy vacsora vagy bármi.

Lehet még tovább variálni, például jól illik hozzá, ha apróra vágott csemege uborkát keverünk bele (volt, hogy így csináltam), vagy lehet töltött tojást is készíteni belőle, akkor a kemény tojások sárgáját is belekeverem, és a fél tojásokba beletöltöm.

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb csirkemáj maradék büféasztalra

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr74208569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása