HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Halfilé sajtos panírban

2011.07.31. 10:55 BeckZsu

Miután az előző étel a feladatként megadott alapanyagokból csak kis falatkákból állt, gondoltam, miért ne legyen még ebéd is belőle. Különösen, hogy nagyon törtem a fejem, hogy mit főzzek szombaton, és ehhez minden hozzávaló adott volt.

A tengeri halból készült filé persze a fagyasztóban, a többi pedig a hűtőben. A körethez volt még három pici cukkini és két padlizsán. Ezeket kis kockákra vágtam. Felvágtam még két közepes hagymát is. Külön-külön mindegyiket átpirítottam, majd együtt egy nagyobb edénybe raktam.

Egy kb. ötdekás darab sajtot finomra megreszeltem, nagyjából ugyanannyi prézlivel elkevertem.

A halat még előző este kivettem a fagyasztóból, megszórtam kevés fokhagyma-granulátummal, leöntöttem tejjel. Így tettem a hűtőbe, hogy ott engedjen ki.

Aztán a cukkini-padlizsán-hagyma keveréket a sütőbe tettem grillezni. A haldarabokat pedig bepaníroztam liszt- tojás és sajtos prézlibe és megsütöttem. A körethez az utolsó öt percre belekevertem egy apróra vágott piros csilipaprikát. (A napokban vettem két cseréppel, kétfajtát, amit aztán kiültettem a virágok közé. Hiszen szépek is, nem csak jók.) Tálalásnál pedig még rátettem néhány csík aszalt paradicsomot.

Szólj hozzá!

Címkék: hal cukkini rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr193112799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása