HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Paprikás kelbimbó

2009.11.17. 07:50 BeckZsu

 

Vagyis kelbimbó paprikás krumpli módra.

A korábban félretett nagyobb, előfőzött kelbimbókból először levest akartam főzni, volt még egy felhasználni való darab kolbász is, valahogy azzal kombinálva.

De meggondoltam magam. Ahhoz talán kellett volna még zöldség is, esetleg galuska is bele, és akkor már egészen hasonló, mint egy bármilyen zöldséges leves. Most valami olyanra vágytam, ami eléggé más, mint a kelbimbó szokásos elkészítési módja.

Pontosan úgy kezdtem, mint a „rendes” paprikás krumplit. Hagymát megdinszteltem, tettem bele egy kanál darált sós paprikát (pritamint), megszórtam pirospaprikával, raktam még hozzá két gerezd apróra vágott fokhagymát is. A kolbászt félkarikára vágtam, a hagymára tettem. Csak éppen mivel volt, hozzátettem még egy kis darab füstölt, főtt tarját is, kicsire vágva. Felengedtem egy pohár vízzel, főztem vagy 10-15 percig. Közben a kelbimbókat – mivel nagyobb példányok voltak – hosszában négy részre vágtam. Beletettem a kolbászpörköltbe (hiszen ez így az volt), még egy kis vízzel felengedtem, és pár percig jól összeforraltam. És már tálalhattam is.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség kelbimbó egytálétel

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr31531005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása