HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tejszínes, gyümölcsös ragu

2009.11.12. 12:55 BeckZsu

Legjobb, ha azzal kezdem, hogy a gyümölcs konzervből volt. Trópusi gyümölcskoktél, vagy valami hasonló a neve. Ananász, kétféle papaya – zöld és piros – és guava van benne, kis darabokban. Gondoltam, egy kis változatosságnak jó lesz.

A levét leszűrtem, néhány darabot egy kicsit tovább vagdostam, hogy egyenletesebb méretű legyen.

Csirkemellből most a középső részeket vettem elő, ez a legjobb része szerintem, ha többet veszek tartalékolásra, ezeket mindig külön rakom. Ezt is kisebbre vágtam, egyenként – mérettől függően – három-négy részre. (35 dkg volt.)

A húst kevés olajon megpirítottam, megszórva kevés currys fűszerkeverékkel és gyömbérrel. Hozzátettem a gyümölcsöt, elsütöttem a még megmaradt levét. Rászórtam egy kiskanál keményítőt, beleöntöttem két deci tejszínt, és az édes íz csökkentésére még egy deci tejölt is. Petrezselymet is tettem bele, főleg azért, mert jól nézett ki a zöld pöttyökkel. Ezzel jól összeforraltam.

Közben a másik lángon megfőtt a rizs is, lehetett tálalni. Ennek az ebédnek az elkészítése sem tartott tovább félóránál.

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcsös csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr431520005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása