HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldbabfőzelék konzervből

2008.12.04. 12:30 BeckZsu

Nemrégiben kiderült számomra, hogy kezdő főzőcskézőknek gondot okozhat, hogyan főzzenek konzervből. Pedig néha a konzerv nagyon jó megoldás, gyorsan össze lehet hozni belőle pl. egy főzeléket. A lényeg az, hogy fordítva csináljuk, mint a friss alapanyagból.

Először is felbontottam a konzervet, egy tálkába leöntöttem a levét. Ezután kevés olajon átforgattam egy gerezd összenyomott fokhagymát. Megszórtam egy teáskanál liszttel, nagyon rövid ideig kevergettem, lehúztam a lángról, belekevertem egy kiskanál pirospaprikát, elkevertem, és a konzervről leszűrt lével apránként felengedtem – általában nincs szükség az összes lére, de még nem öntöm ki, hátha még igényel hígítást. Visszatettem a tűzhelyre, egy ideig forraltam, hogy a liszt megfőjön, majd beleöntöttem a zöldbabot. Belekevertem egy pohár tejfölt, petrezselymet és kaprot (én így szeretem, persze semmi nem kötelező), felforraltam, megkóstoltam, hogy elég sós-e, kicsit megsóztam, és kész is.

Ez volt a következő ebéd a sült pulykacomb felhasználásával.

Szólj hozzá!

Címkék: főzelékféle

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr34803780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása