HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Narancsos csirkemell

2007.12.24. 08:39 BeckZsu

Törtem a fejem, hogy az ünnep előtti vasárnap milyen legyen az ebéd; netán diétás, vagy esetleg a lehető leghétköznapibb, hogy nagyobb legyen a különbség. A lényeg az, hogy ne legyen bonyolult, hiszen még elég sok a tennivaló. Végül úgy döntöttem, hogy kezdjünk el ráhangolódni az ünnepi illatokra, és ezt nem feltétlenül édességgel akartam elérni.

Egy csirkemellből lapjában négy szeletet vágtam, megsóztam, kevés fehérborssal is megszórtam, picike olajban megsütöttem.

Közben egy narancsot jól megmostam, a közepéből héjastól négy karikát vágtam, a többi levét kicsavartam. Mikor a hús megsült, áttettem egy tálkába, lefedtem, hogy ne száradjon és hűljön ki. A serpenyőbe betettem a narancsszeleteket, ráöntöttem a levet, kevés gyömbért rá, és addig pároltam, amíg kissé besűrűsödött, és a karikák megpuhultak.

Ekkor visszatettem a húst, és egyet még forraltam rajta, miközben meg is fordítottam, hogy mindenhol érje a narancslé.

Egyszerű párolt rizzsel tálaltam, úgy, hogy a narancskarikát a hús tetejére fektettem.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke gyümölcsös csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr20273876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása