HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (78) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (85) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (163) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldséges húsos tészta

2007.12.09. 09:15 BeckZsu

Ezt az ételt családi használatra a rizottó mintájára úgy neveztük el, hogy tésztottó. Lehet variálgatni azzal, hogy milyen hús és zöldség kerül bele, illetve a fűszerezéssel is.

Most pulykamell apróhúst hagymán és fokhagymán átpirítottam, majd megsózva saját levében puhítottam. Amikor már majdnem jó volt, belekevertem a zöldséget, ami zöldborsó, sárgarépa, karfiol és kukoricaszemekből állt. Ezúttal olyan zöldségkeveréket vettem, amiben egy kis fűszeres vaj is található, tehát további fűszert nem tettem bele. Mikor ezek is megpuhultak, hozzákevertem tejfölt. (Ez sem kötelező, anélkül is jó, mert amúgy is van egy kis szaftja, nekem most éppen volt kéznél egy bontott tejföl.)

Közben tésztát sós vízben kifőztem – tulajdonképpen bármilyen jó, de ez a mini „könyökcső” (hivatalosan szarvacska) jól elkeveredett, mert nem nagyon különbözik a mérete az egyéb benne lévő anyagoktól. A megfőtt, leszűrt tésztát közvetlenül a húsos, zöldséges keverékbe szedtem ki, átforgattam, és már tálalható is. Kívánság szerint a tányéron lehet rá még sajtot is reszelni.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség tészta egytálétel pulykamell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr30257587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása