HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Fűszeres apróhús sült cukkinivel

2007.08.25. 08:00 BeckZsu

Rossz nyelvek szerint minden magyar étel úgy kezdődik, hogy szalonnán megpirítunk egy jó adag hagymát. Hát kezdjük így.

Annyi a különbség, hogy egy kicsi, igen húsos, elég száraz, szalonnának alig nevezhető darabkám volt, amit egy pici olajon pirítottam, aztán vízzel főztem tovább. Akkor tettem hozzá a hagymát, mikor megpuhult. Azt is puhára pároltam, fokhagymát raktam hozzá, majd kockára darabolt pulykacombot (30 dkg). Megsóztam, kevergettem, saját levében kezdett párolódni. Bazsalikomot, oreganót, rozmaringot, kakukkfüvet, zsályát (egyikből sem túl sokat) felaprítottam, mikor már majdnem puha volt, belekevertem, utána teljesen elsütöttem a levét. Ekkor hozzátettem két nagy, húsos paradicsomot felaprítva, azzal addig sütöttem meg-megkeverve, míg sűrű lett.

Közben cukkinit héjastól kockára vágtam, olajban megsütöttem, akár a sült krumplit. Ehhez semmi fűszert, még sót sem használtam, hogy tényleg süljön, és érvényesüljön a saját íze, no meg a hús eléggé fűszeres. Hozzá még párolt rizst is főztem.

Szólj hozzá!

Címkék: cukkini pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr69147665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása