HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldséges (becsinált) csirkecomb

2010.02.12. 11:32 BeckZsu

Még mindig nem tudom, hogy mi a kritériuma, hogy egy zöldséges csirkeragut becsináltnak nevezünk vagy nem. Valószínű, hogy már nem is fogom megtudni, de akár így, akár úgy nevezem, mi szeretjük az ilyen – zöldséget bőségesen tartalmazó – ételeket. Például a vadas(szerű) húst. A minap is azt terveztem, vásároltam hozzá sárga- és fehérrépát, aztán nem találtam megfelelő marhahúst, tovább járkálni utána pedig sem kedvem, sem időm nem volt. Gondoltam, a csirkecomb sem rossz zöldséggel. És most még annál is egyszerűbben csináltam, mint előzőleg.

Két egész csirkecomb volt, amiknek, mivel most olyan kedvemben voltam, lehúztam a bőrét, aztán kettévágtam. A répákat kis darabokra vágtam.

Először a csirkecombokat kevés olajon átforgattam, hozzátettem a zöldséget. Megsóztam, fedő alatt, kis lángon kezdtem főzni, a nem sokkal később kiengedett levében. Mikor majdnem puha volt a hús és a répák, hozzátettem a fagyasztóból pár darab karfiolrózsát és két maréknyi zöldborsót. Megszórtam fehérborssal, gyömbérrel és kurkumával – előbbiektől éppen csak kicsit csípős lett, utóbbi főleg azért, hogy szép színe legyen, azonkívül, hogy segíti az emésztést is, mint a legtöbb fűszer.

Miután mindez elkészült, egy pohár tejfölt kevertem bele, végül egy kiskanál keményítővel sűrítettem. Makarónit főztem hozzá, pedig ha az összes zöldséget megesszük, bőven elég lett volna köretnek is.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke zöldség tészta csirkecomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr41751657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása