HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Olajbogyós, tejszínes pulykaragu

2009.01.15. 13:44 BeckZsu

A hétvégi bulin kibontottunk egy üveg olajbogyót, egy részét elcsipegettük, aztán valahogy megfeledkeztünk róla. Hazahoztam a maradékot, és kitaláltam, hogy nem folytatjuk a csipegetést, inkább valamilyen ételben hasznosítom.

Így lett ez belőle.

Pulyka medalion volt a mélyhűtőben, 30 dkg (nem is tudom pontosan, hogy ez milyen rész, ezen a néven árulják, a mellnek egy részére tippelek), azt kicsi darabokra vágtam. Egy nagyobb fej hagymával, két gerezd fokhagymával a szokott módon dinsztelt húst csináltam. A jó maréknyi olajbogyót – zöld, paprikával töltött volt – egyenként három darabra vágtam, és amikor a hús megpuhult, hozzákevertem. Ugyanakkor beletettem még egy kicsi főtt-füstölt sonkát, amit egészen picire vagdostam – csak ízesítőnek, mintegy fűszerként. Így még rövid ideig kevergettem, amíg nem maradt leve, aztán felöntöttem 2 dl tejszínnel. Egy-két percig forraltam, ezalatt a mártás éppen eléggé besűrűsödött.

Nagyon kellemes, pikáns ízű étel kerekedett, amit Maccheroni nevű tésztával ettünk.

2 komment

Címkék: tészta mártás olajbogyó pulykamell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr73879439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraktikásMaimoni 2009.01.16. 11:42:26

Húúúhhhh, végre bejutottam.....
Szia!
Gurítottam Neked egy labdát, nézz be érte hozzám, légyszi!:))

(www.praktikaksokgyerekhez.blogspot.com)

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.01.16. 15:21:56

@PraktikásMaimoni: köszönöm, hogy rám is gondoltál a játékban, igyekszem hamarosan megírni :)
süti beállítások módosítása