HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Tepsis húsos rizs padlizsánnal

2008.08.29. 08:35 BeckZsu

Buli előtti délutánon hárman nyüzsögtünk a konyhában: a lányon kívül, aki miatt az egész felhajtás volt, egy barátnőm – mivel éppen ráért – önként vállalta, hogy besegít nekünk. Meg persze még itt volt két „fiú” is, hát valami ebédről is kellett gondoskodni. Lett is ebéd, finom is volt, de fotózás eszünkbe sem jutott akkor, hát nincs kép.

A padlizsán vékonyra gyalulásakor persze selejt is keletkezett, volt, ami elszakadt, fél szelet lett és hasonlók. Meg egyébként is túl sok volt. Ezeket a kimaradt darabokat is megsütöttem, még előző nap, gondoltam, majd csak kitalálok valamit belőle.

Apróhúst (pulykacombból) vettem elő a fagyasztóból, olajon megpirítottam, megsóztam, majd apránként kis víz hozzáadásával megpuhítottam. Akkor beletettem egy kis üveg saját alkotású paradicsomszószt (ideje lenne már ezt a keveréket átnevezni), amiben hagyma, paprika és paradicsom van összefőzve, benne némi zöldfűszerrel. Összerotyogtattam. Közben megfőztem egy jó adag rizst.

Tepsi aljára fektettem a sült padlizsánok egy részét, rá a rizst, arra a húst, és a maradék – nagyobb rész – padlizsánnal beborítottam. A tepsit lefedve a sütőbe tettem, kb. 20 perc alatt inkább csak összemelegítettem, mint sütöttem. Addigra a hús és a padlizsán szaftja jól átjárta a rizst.

Szólj hozzá!

Címkék: padlizsán egytálétel rakott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr86638845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása