HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Cukkini, szalonna omlettben

2008.06.13. 07:49 BeckZsu

Esetleg valaki úgy gondolhatja, hogy ezt nem illik omlettnek nevezni, hiszen nem felel meg a klasszikus változatnak, de mivel omlettet sokféleképpen lehet csinálni, miért ne lehetne így is? 

Először pici kockákra vágtam egy darab jó húsos füstölt szalonnát, egy fej hagymát, nagyobbra egy nem túl kicsi cukkinit.

Serpenyőben átpirítottam a szalonnát, rajta a hagymát. Utána tettem bele a cukkinit, közepesnél erősebb lángon sütöttem, míg éppen csak egy kicsit puhult, a szélei pirultak.

Közben fölvertem 4 tojást, hozzá egy kis sót (keveset, mert a szalonna sós), két lapos evőkanál lisztet, két evőkanál majonézt. Az egészet kézi habverővel jó habosra kevertem, ráöntöttem a cukkinis, szalonnás keverékre. Sütőben, 180 fokon addig sütöttem, míg a teteje szépen megpirult, és a közepe lágy volt, de nem folyós. A vége felé még rászórtam egy kis reszelt sajtot, de csak azért, mert volt egy kevés maradék nem túl jó sajt, megreszelve. Azt éppen csak megolvasztottam rajta.

Megjegyzés: majonéz helyett jó hozzá a tejszín vagy tejföl is.

Szólj hozzá!

Címkék: egytálétel cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr3517682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása