HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Krumplisaláta joghurtos-uborkás öntettel

2008.05.14. 14:20 BeckZsu

Ezt a salátareceptet régebben az egyik kedvenc orosz nyelvű lapomon találtam, már akkor elterveztem, hogy elkészítem. Most, hogy már van friss fürtös uborka – azt én jobban szeretem, szerintem ízesebb –, eljött az ideje, szokásom szerint a fűszerezést egy kicsit változtattam. De én úgy gondoltam, hogy ez a saláta akár még köretnek is megfelel. Tulajdonképpen olyan, mintha egy cacikibe (tzatziki, ha úgy kell) kevernénk bele krumplit.

Megfőztem héjában kb. fél kiló krumplit (két emberre), amikor elkészült, meghámoztam, félretettem hűlni.

Két gerezd fokhagymát összenyomtam, megsóztam, kis ideig állni hagytam, hogy ne legyen túl erős. Hozzákevertem egy-egy evőkanál mustárt és majonézt, egy citrom levét és egy pohár joghurtot. Egy nagyobb uborkát meghámoztam, a reszelő nagyobbik lyukán belereszeltem a mártásba. Apróra vagdalt citromfüvet, mentát, petrezselymet és kaprot (ezt még fagyasztottból) tettem bele.

Rántott halfiléhez ettük, a halat friss-melegen, a salátát szobahőmérsékletűen.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta hal

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr78468372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása