HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Húsos-zöldséges ragu – megint másképp

2009.04.01. 15:48 BeckZsu

Akármennyire szeretem a húsból és különböző zöldségekből készült összeállításokat, ahhoz, hogy ne unjam meg, változtatni kell. Megpróbáltam végignézni, hányféle hasonlót írtam már le, de feladtam, talán majd máskor. A lényeg, hogy elég sok. Gyakran használok készen (fagyottan) kapható zöldségkeveréket, igen változatos a kínálat. A mostaniban volt spárga, kukorica, paprika, brokkoli is.

Először egy felkockázott hagymát világosbarnára pirítottam kevés olajon, beletettem három gerezd felvagdalt fokhagymát, majd a húskockákat (30 dkg pulykacombból volt, de bármilyen más húsból is lehet). Kevergetve kissé megpirítottam, aztán megszórtam három evőkanál darált dióval, azt is vele pirítottam pár percig, majd megsóztam, kevés vízzel felengedtem, lefedtem, így pároltam, amíg majdnem puha volt. Akkor hozzáadtam a 40 dkg zöldséget. Annak sem kell több, mint néhány perc a puhuláshoz. Tekertem rá egy kis borsot, ráöntöttem 2 deci tejszínt. Jól összeforraltam, és kész.

Nem mondhatom, hogy ez lenne a világ leglátványosabb étele, viszont nagyon finom. A diót nem érezni külön, csak nagyon jóízű, sűrű mártás keletkezik tőle. Igény esetén szerintem jól illik hozzá pl. egy rizsköret, de krokett vagy egyszerű tört krumpli is.

2 komment

Címkék: dió zöldség spárga mártás pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr441039950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Napra_forgó 2009.04.01. 19:13:55

Épp most készülök főzni...
Csirkemellet tejszínes diós mártással...
Csak zöldség helyett aszalt szilvával. Gondoltam, előtte még benézek. Erre mit látok? ;o)

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2009.04.01. 21:51:59

@Napra_forgó: Én meg éppen ma vettem aszalt szilvát... :)
süti beállítások módosítása