HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Zöldséges csirkefalatok

2008.11.13. 11:31 BeckZsu

Elhatároztam, hogy rászánom magam egy kis súlycsökkentésre – nem először. Azért fogyókúrának nem merném nevezni, a lényeg az, hogy csökkentem a szénhidrát mennyiségét az ételeimben. Ez nálam elsősorban zöldséges-húsos dolgokat jelent, amit egyébként is szeretek. Majd kiderül, hogy mennyire sikerül változatossá tenni, ez fontos, mert úgy nem lehet végigcsinálni, ha a harmadik napon már unalmas, egyhangú a menü. Szerencsére, még ha a mélyhűtött zöldségfélékre számítok is, most már olyan sokféle keveréket lehet kapni, ami ezt jelentősen megkönnyíti, és persze még saját keverékekkel bővíteni is lehet a választékot. És nagyon sokat segít a fűszerezés is.

Most ún. mexikói zöldség volt soron, kukorica (mindig azt szokták így elnevezni, amiben ez van), zöldborsó, répa, piros paprika, zöldhüvelyű bab, és én még tettem hozzá sárgahüvelyű babot is.

A kicsire felvágott csirkemellet zöldfűszeres sóval enyhén megszórtam, kevés olajon jól átpirítottam. Hozzáraktam a zöldséget, lefedve, kis lángon főztem, először csak annyi lében, amennyit engedett, később még pici vízzel felengedve. Mivel fagyasztott, blansírozott, elég hamar megpuhul (nem szétfőzve). A végén kb. egy fél pohár tejet öntöttem rá, hogy szaftos legyen a végeredmény, ezzel összeforraltam, és kész.

2 komment

Címkék: zöldség egytálétel csirkemell kímélős

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr17766603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sophia Soldier · http://dietaesfitness.blog.hu 2008.11.15. 20:08:17

Teljesen korrekt,szimpi recept, ki fogom próbálni, csak néhány zöldséget-a magas szénhidráttartalom miatt másra cserélek, mondjuk cukkini, brokkoli vagy akár padlizsán. Szerintem nem rontja el.
Egészségünkre!:)

BeckZsu · http://beck.blog.hu/ 2008.11.17. 17:09:41

Mrs. Jones, persze, hogy szigorúbb diétához ezt is figyelembe kell venni. És bármilyen változat jó. Ha kedved van a régebbi receptjeim között nézelődni, többfélét is találsz.
süti beállítások módosítása