HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Gyors nyári 2. – csirkecomb tojásban, tzatziki

2008.06.27. 07:29 BeckZsu

Úgy gondoltam, hogy ha már ilyenkor úgyis kevesebbet bírok enni, talán segít valamennyi súlyfölöslegtől is megszabadulni. Tehát próbálok kevéssé hizlalós ételeket főzni.

A hétvégi összejövetel után felfedeztem, hogy maradt 4 jó nagy és két kisebb uborka. Ekkora mennyiség felhasználására nem volt más ötletem, mint a tzatziki (caciki, dzadziki – nem tudom, melyik helyesebb), illetve fokhagymás uborka.

Az uborkákat meghámoztam, a reszelő nagyobb lyukán lereszeltem. Megsóztam, egy kicsit állni hagytam. Közben megtisztítottam és összenyomtam kb. egy fej új fokhagymát. Aztán lazán kinyomkodtam az uborka levét, hozzákeverem a fokhagymához.

Joghurtot tejföllel keverve adtam hozzá, annyit, hogy elég sűrű massza legyen. Most még tettem bele friss bazsalikomot, oreganót, kakukkfüvet – mert van, és mert szeretem.

Tojásban sütött filézett csirkecombot ettünk hozzá, most csak egy kis kukoricalisztbe forgattam a húst, aztán felvert tojásba, úgy sütöttem meg nem túl sok olajon, bevonatos serpenyőben.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke saláta csirkecomb rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr43541069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása