HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Rántott hús – az örök

2007.11.02. 11:17 BeckZsu

Sokáig gondolkoztam, hogy ezt érdemes-e beírni, hiszen receptként gyakorlatilag minden alkatrésze már volt, meg ha valami, akkor ez az, amit mindenki ismer. És mégis... Esetleg ötlet, ha ki kell találni, hogy mit főzzünk. Az előző hosszú hétvégén csináltam, lehet, hogy csak azért, mert eléggé későn vásároltam, és nekem tetsző csirkealkatrészt nem kaptam, viszont a karaj nagyon szép volt. Azt pedig mindenki tudja, hogy a rántott hús, az bizony sertéskaraj. A csirkét ebben az értelemben nem hívják húsnak. Hát persze, hogy a VKF X. kiírásától én sem úsztam meg, hogy rám törjön a nosztalgia – nem tudok visszaemlékezni, hogy mikor ettem utoljára rántott húst. Így aztán mit tehettem, megvettem. A karajt. Szeletelve.

Levágtam róla a csontokat, bevagdostam a szélén lévő vékony zsírt (hártyát), megsóztam és azonnal paníroztam, de párizsiasan, tehát liszt-tojás-lisztbe. A tojásba még tettem egy kevés fokhagyma-granulátumot is. Olajban megsütöttem, csak annyira lassan, hogy átsüljön, de ne száradjon ki, szóval csak addig, amíg már nem rotyog, hanem sistereg.

És mellé a krumplit már túlzásnak találtam volna, tehát párolt zöldség volt; répa, karfiol, brokkoli, kelbimbó.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség sertéshús rántott

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr80215924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása