HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Joghurtos hús, sült paprika

2007.07.24. 11:32 BeckZsu

Még mindig a sok fokos időre tekintettel valami egyszerűt és gyorsat terveztem.

Este egy pohár joghurtba belekevertem sót, fehér borsot, egy kis gyömbért. Ebbe forgattam bele a kockákra vágott pulykacomb-húst, hűtőszekrénybe tettem.

Ebédidő előtt kb. félórával áttettem egy serpenyőbe, kis lángra tettem. Időnként megkavargattam.

Fölvágtam egy jókora fej hagymát, 6 db fehér és 2 db piros (kápia) paprikát nagyobbacska kockára, hozzá még egy hegyes zöldet is (ennek én nem sok erét hagytam benne, mert nem szeretem a túl erőset).

Egy másik serpenyőben kicsi olajon először a hagymát pirítottam, utána tettem hozzá a piros paprikát (mert az vastagabb húsú), majd a fehéret és zöldet. Csak akkor sóztam meg, mikor már jól sercegett, hogy ne engedjen sok levet, ne főjön, hanem piruljon.

A hús akkor van kész, amikor már puha, és sűrű szaft van csak alatta. Nem kell megijedni, ha kicsit barnul, csak ne égjen le.

Szólj hozzá!

Címkék: zöldség köret pulykacomb

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr40124227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása