HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sonkával és ananásszal töltött csirkemell

2009.01.18. 10:30 BeckZsu

Hozzájutottam egy szép kis darab füstölt húshoz, nem tudom, a sertés milyen részéből volt, de egyetlen gramm zsír sem volt rajta. És volt még a hűtőben egy kicsi füstölt oldalasvég is, ami az év végi töltött káposztából kimaradt. Ezeket együtt puhára főztem. A levét a fagyasztóba tettem, jó lesz az máskor. Az oldalast hideg kajának szántam, a füstölt sonkából pedig ez az ebéd készült.

Az enyhén cukrozott konzerv ananászt – kicsi doboz volt, 13 dkg – kis hasábokra vágtam, ugyanannyi sonkát hasonló méretűre. Ezeket összekevertem egy evőkanál majonézzel, hogy összefogja (először tejföllel gondoltam, de a majonézzel még egy kicsit érdekesebb.

Elég nagy méretű csirkemell volt kéznél, ezért a fél darabokat még kettévágtam – másfél csirkemellből így hat darab lett. Kívülről egy kicsit megsóztam, aztán hegyes késsel „zsebet” vágtam bele. Ezt megtöltöttem a sonkás keverékkel, a nyílást hústűvel összetűztem. (A tűt persze a sütés után kihúztam, a tányérokra már anélkül került.)

Párizsi bundába paníroztam; liszt, tojás, liszt, megsütöttem. Köretként fél kiló krumpliból pürét csináltam hozzá.

Ha szeretnék az ételeknek nevet adni, akkor ezt biztosan hawaii csirkemellnek hívnám, ahogy manapság mindenfélét így neveznek, amiben ananász van.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke csirkemell töltött

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr51884862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása