HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Sonkás, sajtos csirketekercs

2008.07.03. 07:21 BeckZsu

A csirkemellfiléből – minden darabot vastagságában kettévágva – szeleteket vágtam, kicsit ki is veregettem, enyhén megsóztam. Darabonként ráfektettem egy kb. fél centi vastag szelet Anikó sajtot, azzal föltekertem, aztán beburkoltam egy nagyon vékony szelet füstölt tarjával. A biztonság kedvéért egy fogpiszkálóval átszúrtam.

Serpenyőben, libazsíron először gyorsan minden oldalon megpirítottam, aztán csendesebb lángon, lefedve folytattam a sütést. Persze levet engedett, a sajt egy része is kifolyt belőle.

Amikor megpuhult, kivettem, félretettem, és a sajtos, zsíros lébe beletettem újkrumplit. Kicsit azt is puhítottam (nem nyereg, hanem) fedő alatt, aztán kinyitva betettem a sütőbe. Mikor fölül már szépen megpirult, átforgattam a krumplit, és közé raktam a húsokat, amiből ekkor már kivettem a fogpiszkálót, ilyenkor már nem nyílik szét, mert a sonka (tarja) szépen rásül. Együtt még egy kicsit sütöttem őket, a krumpli is finom kis kérget kapott, ahogy rásült a kifolyt sajt.

Nagyon egyszerű, szép színes saláta volt még hozzá; lilahagyma, zöld, piros és sárga paprika citromlével, olívaolajjal.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta csirkemell töltött

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr52548665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása