HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Színes zöldségek kolbásszal – egy serpenyőben

2019.05.25. 08:00 BeckZsu

cukszinpapr_1.jpg

Szinte mindig van a boltokban egybecsomagolt piros, zöld, sárga kaliforniai paprika. Igazából nem is ez a paprikafajta a kedvencem, de ez a színes trió annyira csábítóan néz ki! Így aztán néha veszek, és valamit csinálok belőle, olyat, hogy érvényesüljenek a színek.

cukszinpapr_2.jpg

cukszinpapr_3.jpg

Most tettem még mellé cukkinit, és mivel volt pár szem „elfekvő”, apró krumplit is. És hát én húsevő vagyok, nekem úgy teljes az ebéd, ha valami húsféle is van benne, de gyakran megelégszem húsként kolbásszal, vagy akár virslivel is.

A néhány krumplit meghámoztam, kicsik voltak, csak ketté- vagy négyfelé vágtam. A paprikákat hosszában négybe vágtam, kicsumáztam, aztán keresztben, kb. 5 mm-es csíkokra. A két karcsú cukkinit is hosszában vágtam el, aztán vékony félkarikákra. Ugyanígy vágtam a kolbászt is, ez két pár debreceni volt, amiről előbb lehúztam a bőrét.cukszinpapr_4.jpg

Serpenyőben először a krumplit pirítottam meg, nem túl sok zsíron, előbb alacsony fokozaton, megsózva, amíg megpuhult, aztán erősebben, hogy szépen piruljon is. Ezután kihalásztam, egy jénaiban félretettem. A serpenyőbe a kolbász került utána. Kevergetve azt is megpirítottam, kiszedtem a krumplira. Következtek a paprikák. Szintén előbb puhultak, aztán pirulni kezdtek. Ekkor tettem hozzá a cukkinit. Megsóztam, kevergettem, amíg az is puha, illetve már kicsit sült lett. Ezután visszatettem a serpenyőbe a krumplit, kolbászt, még egy kicsit összesütöttem. Elkészült.

Szép, színes, gusztusos, finom volt.

Szólj hozzá!

Címkék: krumpli zöldség paprika egytálétel cukkini kolbász

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr9714857206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása