HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Kukoricasaláta rákízű rudakkal (szurimi)

2012.01.27. 10:55 BeckZsu

A következő salátánk majdnem ugyanolyan, mint amilyennel először próbáltam ki a szurimit, ami rákízű préselt haltörmelék. Most – érdekes módon – nem volt annyira piros a rudacskák borítása, inkább narancssárgának mondanám, gondolom, éppen másféle festéket használtak hozzá.

Ehhez a salátához két kis csomag, összesen 20 dkg halrudat vágtam kis darabokra. Kibontottam egy kukoricakonzervet, a levét leöntöttem. Egy szép nagy darab póréhagymából egy kb. 10 centis darabot félkarikákra vágtam, picit megsóztam. Három tojást keményre főztem, ebből kettőt felkockáztam.

Öntetet kevertem egy kis pohár 12%-os tejfölből egy jó evőkanál mustárral, pár kanál citromlével (nem tudom pontosan, mennyi, mert kóstolgatva raktam bele még tovább), folyékony édesítővel és frissen darált borssal. Majonézt most nem tettem bele, így még fogyósabb.

Mindent összeforgattam, tányérokra raktam, a tetejükre reszeltem a harmadik kemény tojást. Magamnak rápöttyintettem egy kevés sós, daráltpaprika-krémet, ezzel sóztam meg egy kicsit, egyúttal színesebb is lett, meg az ízét is szeretem.

Szólj hozzá!

Címkék: saláta hal fogyós

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr623899286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása