HTML

àlabeck

Csak főzök és elmesélem. Közben néha magamról is.

Ha írnál: beckzsu@gmail.com

Címkék

általános (20) avokádó (3) bab (7) befőzés (26) brokkoli (4) büféasztalra (117) cékla (4) csirke (90) csirkecomb (58) csirkemáj (22) csirkemell (124) csirkeszárny (3) cukkini (38) darálthús (56) dió (32) édes (65) egyéb (17) egytálétel (117) főzelékféle (45) fűszer (32) gomba (31) grúz (7) gyors (3) gyümölcsös (48) hajdina (5) hal (39) hidegkaja (53) káposzta (20) karfiol (24) kelbimbó (6) kézimunka (7) kímélős (26) köret (77) krumpli (79) leves (39) low carb (13) mák (5) maradék (39) marhahús (13) mártás (48) menüterv ötlet (3) mesélek (20) olajbogyó (11) orosz (28) padlizsán (43) paprika (4) paradicsom (3) pörkölt (25) pulykacomb (22) pulykamell (17) rágcsa (23) rakott (48) rántott (49) reggeli (10) sajt (8) saláta (84) sertéshús (53) spárga (23) szabad tűzön (13) személyes (119) tészta (43) töltött (19) túró (18) uborka (5) zöldség (162) Címkefelhő

Utolsó kommentek

És persze saláta

2012.01.26. 12:12 BeckZsu

A saláta természetesen nem maradhat ki a fogyós vagy kalóriacsökkentős étrendből. Ha engem kérdeznek, szerintem semmilyen étrendből nem maradhatna ki, mert finom, változatos, kellemes. (És most nem merülnék bele abba az elméletbe, mely szerint minden saláta. Váncsa)

Nagyon kényelmesnek találom azt a módszert, hogy vacsorára – de akár ebédre is – összekeverek zöldséget, húsfélét, ahogy éppen eszembe jut, és persze amit az itthoni készlet megenged, aztán valami kötőanyaggal összefogom, aztán jól megeszem.

Egyik este előkészítettem magamnak a tervezett – persze fogyós – vacsorámat. Volt egy fél grillcsirkemell, egy fél kígyóuborka. Ez így elég unalmasnak látszott. Aztán mindkettőt felkockáztam, és összekevertem 2-3 kanál kefirrel. (Mióta valakitől kaptam kefirgombát, azóta mindig van kéznél kefir, nem nagy ügy megcsinálni.) Sózás vagy egyéb ízesítésként felvagdostam két darab sós-vizes uborkát, belekevertem. Így már jobban ízlett, de még rászórtam vagy két kiskanálnyi aprított snidlinget (metélőhagymát) is, amitől élénkebb lett az egész.

Ez is egy ötlet...

Szólj hozzá!

Címkék: saláta csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://beck.blog.hu/api/trackback/id/tr733840996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása